HTML

Egy hajó kalandjai a Balatonon

Friss topikok

  • Attlas: 1-2 kép a "remek" időre (6°C 90%RH) időzített takarításról: indafoto.hu/attlas/20110327_takaritas ... (2011.04.06. 00:05) 2011.04.02 - Szezonkezdés
  • Attlas: Egy kis pontosítás: "Nem tudom azt se, melyikünk, de ismerte a XI. Kerületi Vitorlás Egyesületet, ... (2011.01.08. 22:53) Hogyan kezdődött? – Eredettörténet
  • p215: Nem illik pl. a nemzeti lobogót más lobogóval közös "rúdra" húzni. Versenyben lévő hajón nem illik... (2010.12.09. 14:42) A köszönés
  • Balatonrajongó: Nagyon tetszett a bejegyzés! A www.balatoniwiw.hu oldalon blogíró verseny indult egyedi nyereményé... (2010.09.22. 10:11) Levelek a múltból - Félszigetkerülő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

Levélváltások(k) - Segítség Beátának

2010.12.27. 12:47 Postal Dude

Az unalmas budapesti hétköznapokon is gyakran a hétvégi vitorlázáson jár az ember esze, illetve a neten böngészve gyakran téved különböző vitorlás oldalakra, fórumokra érdekes cikkek, témák után vadászva. A sailing tökéletes forrás a napi információéhhség csillapítására. Van, aki annyira éhes, hogy étvágyát nem elégíti ki a passzív olvasás, hanem egy fórumon kérdést tesz fel. Egy ilyen kérdésbe szaladtam bele október végén. Nem tudom, puszta figyelemfelkeltésből lett-e "furcsa" a kérdésfeltevés vagy más okból, mindenesetre én ráharaptam és jó hajós módjára segítettem is.

A kérdés a 15. hozzászólásban jelent meg ebben a formában:

 "segítséget kérek, ha valaki ismeri KIKÖTŐ mestert SZALAY urat KESZHELYI PHEONYX kikötő mellet,lévő kikötőben van telefon szám kellene nekem. köszönőm előre is .beata42@freemail.hu vagy mayerapu@citromail.hu"

 

 

Persze szívesen segítek, ha tudok, de van ami kiveri nálam is a biztosítékot:

"feladó: XXX@gmail.com
címzett:
ZZZ@citromail.hu;YYY@freemail.hu

dátum2010. október 24. 16:44
tárgy:segítséget kérek, ha valaki ismeri KIKÖTŐ mestert SZALAY urat KESZHELYI PHEONYX kikötő mellet...


http://www.balatonikikotok.hu/keszthely/Balaton_keszthely_jozsef_attila_VSE
 
Mellesleg a magyar nyelvtant és a központosítást kicsit gyakorolni kéne. Mondat eleje nagybetű, alany-állítmágy egyeztetése, stb...
És ne feledd, a Google a te barátod (is).
 
Üdv."

A válasz hamarosan meg is érkezett:

"feladó: YYY@freemail.hu
címzett:
XXX@gmail.com

dátum:2010. október 24. 17:09
tárgyRe: segítséget kérek, ha valaki ismeri KIKÖTŐ mestert SZALAY urat KESZHELYI PHEONYX kikötő mellet...

Üdv
én nem a helyes írásomra vagyok kíváncsi , hanem segítséget kértem"

Mondjuk tény, hogy ez az oldal is hemzseg a helyesírási és elütési hibáktól, ez van sajnos, mindazonáltal nem vagyok rá büszke, sőt...Lia írt egy hosszú javítási listát, ami idő hiányában egyelőre csak vár arra, hogy postról-postra felhasználjam a korrekcióban, de nem lesz 100%-os akkor sem. A kritikát viszont, főleg ha jogos, elfogadom. A kérdés feltevőjének ilyen virtuális környezetszennyezése és az adott válasza, ha botrányos is, legalább korrelál egymással. Nyilván nem vártam hosszú magyarázkodást (és egy hosszabb válasz ilyen helytelen írással valószínűleg értelmezhetetlen is lenne), de egy "salynálom" vagy valami hasonló odaférhetett volna egy mondat elé, amit odaképzeltem, akkor amikor megírtam erre a választ:

"feladó: XXX@gmail.com
címzett: YYY@freemail.hu

Szívesen! :D"

És csodák csodája, meg is kaptam a várt mondatot. Úgy látszik céltalan harcomnak nincs talán van foganatja:

"Köszönöm a segitséget"

És nem! Nincsenek mentő körülmények! Nem idegenbe szakadt hazánkfia vagy ilyesmi, legalábbis a freemailes cím és város, Fót (az adatlapja alapján) nem utal rá. 

Szólj hozzá!

Címkék: levélváltás(sokk)

A bejegyzés trackback címe:

https://marlin.blog.hu/api/trackback/id/tr902541713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása