HTML

Egy hajó kalandjai a Balatonon

Friss topikok

  • Attlas: 1-2 kép a "remek" időre (6°C 90%RH) időzített takarításról: indafoto.hu/attlas/20110327_takaritas ... (2011.04.06. 00:05) 2011.04.02 - Szezonkezdés
  • Attlas: Egy kis pontosítás: "Nem tudom azt se, melyikünk, de ismerte a XI. Kerületi Vitorlás Egyesületet, ... (2011.01.08. 22:53) Hogyan kezdődött? – Eredettörténet
  • p215: Nem illik pl. a nemzeti lobogót más lobogóval közös "rúdra" húzni. Versenyben lévő hajón nem illik... (2010.12.09. 14:42) A köszönés
  • Balatonrajongó: Nagyon tetszett a bejegyzés! A www.balatoniwiw.hu oldalon blogíró verseny indult egyedi nyereményé... (2010.09.22. 10:11) Levelek a múltból - Félszigetkerülő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

Tesztvezetés

2010.06.10. 12:18 Postal Dude

Mint már korábban írtam, az Infiniti standján tesztvezetésre jelentkeztem. Kedden csörgött a telefon és legnagyobb meglepetésemre időpontot egyeztettünk. Sok opció nem volt, szerdán, 17 órára vártak minket a Váci út 45 alatt található szalonjukba.

A formaságok (személyi, jogsi fénymásolata, felelősségvállalásom aláírása) után mentünk is a mélygarázsba. Ott várt minket a hófehér cabrió a SUV illetve a crossover között. Ormándi úr kigördült a garázsból, majd leparkolt és elmesélte mi micsoda, hogyan működik, majd átadta a kormányt.

A keménytető lenyitásával kezdtünk, majd a hátsó utakon elindultunk a Hősök tere felé. Természetesen csúcsforgalom, 15-20perces sor az M3 bevezetőjéhez, így esély sem volt a 3700 ccm.-es motor 320 LE-jének kihasználására. Most először ültem, illetve vezzettem cabriót. Mivel a szélvédő felém magasodott és nem láttam ki fölötte, érzésre olyan, mint egy minden ablakát letekert nem cabrió, bár ha felfele néztem volna, biztos máshogy vélekednék.

 A Hősök teréről visszafele a Dózsán haladva, a vasúti aluljáró után jobbra kanyarodtunk. Itt elsőbbséget adtam 3 bicajosnak, így rendesen lemaradtam az előttem haladótól és végre lepadlózhattam a verdát. Az érzés fenomenális. A motortérben poroszkáló lovak vad vágtába kezdek, a kormányba kapaszkodva próbáltam úton tartani az autót, tényleg hihetetlen volt. Ilyen lemaradós, gyorsítgatós ütemben haladtunk, próbálgattam a manuális üzemmódot is. Furcsa, hogy volt motorfék, amúgy a manuál jó játék, de teljesen felesleges. Egy vészebb-fékezést is sikerült beiktatni, a fékek brutálisak.

A V6-os hangja gyönyörű, alig hallatszik az alapjárat környékén, finom, normális pedálhasználattal kellemesen már-már halkan morog, taposásra viszont számomra megdöbbentő módon üvölteni kezd. Lia a hátsó üléssorban kicsit másképp élte át a próbakört. A szél borzasztó erős, mivel a szélterelő nem volt berakva, a gyorsulás élménye sokkal intenzívebb. Én nem éreztem azt az ülésbe süppedést, valószínűleg, mert a kormányt fogtam, illetveminden idegszállammal arra öszpontosítottam, hogy ne csináljak romhalmazt magunkból illetve másokból. Anyósülésben biztosan megvan a süppedés.

 Egy buszmegállóban Lia és Ormándi úr helyet cseréltek, vagy, mert látta, hogy nemm kell kitépje kezemből a kormányt vagy mert belátta, hogy ez reménytelen, nem tudom :) Már a Váci út elején jártunk, amikor bekapcsoltuk a hifit. Gyönyörű tiszta hangja van. A garázslejárat előtt megálltunk fotózkodni, majd visszaparkoltunk és ezzel sajnos véget ért a teszt.

Az autó, becsületes nevén GX37 cabrio, belső kidolgozása is roppant igényes. Szép bőr 2zónás klímával, mely az üléseken keresztül is hűt, csodaszép faberakás, parkradar, tolatókamera, érintőképernyős kijelző gps-el, elektromos ülések, stb, stb, stb. A hátsó két ülés szigorúan vagy 1 órás tesztvezetéésre vagy 8 éves korig ajánlott, a csomagtartó szintén jelképes, zakó vagy max. egy laptop befogadására alkalmas, de valljuk be, nem erről szól a cabriózás, aki sok cuccot szerete szállítani, vegye inkább a crossovert vagy a SUV-ot. A könyöktámasz alatti pakolórészek illetve az anyósülés előtti rekesz viszont akár egy limuzinban is elmegy. Kívülről szép látvány, 19-es felnik, a keménytető is jól áll neki. Sok sok nyalánkság: követőradaros tempomat, bixenon, fotoelektromos tükrök, stb...és hátsókerékhajtás!

Az ajtók nekem kicsit magasan voltak, szeretek kikönyökölni, de lehet, hogy még 5 perc ülésállítással sikerült volna a megfelelő poziciót beállítani. Összességében egy ízig-vérig cabrió, a 2(+2) üléses fajtából szerpentinekre, ökörködésre, adrenalintermelésre depresszió és egyéb lelki bajok ellen a 18milla+ os kategóriából. De legyünk őszinték, a konkurencia (Z4, SLK) se méri olcsóbban az örömöt. Hamarabb vennék ilyet, mint egy SUV-ot neadjisten crossovert.

 

Szólj hozzá!

Címkék: auto cabrio infiniti tesztvezetes

A bejegyzés trackback címe:

https://marlin.blog.hu/api/trackback/id/tr612071310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása